Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru
Ak sa na Vašom zakúpenom tovare v záručnej dobe vyskytne závada, máte zo zákona právo túto závadu reklamovať. Záruka na nový zakúpený tovar je 2 roky. Začína plynúť dňom nákupu. Záruka sa zvyčajne nevzťahuje na mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne.
AKO NA TO?
Balíček s tovarom nám odošlite na adresu:
- BVH spol.s.r.o.
- Stavbárov 21
- 971 01 Prievidza
Balík, prosím, zabaľte naozaj dôkladne, aby ste zabránili možnému poškodeniu alebo strate.
DO BALÍKA JE POTREBNÉ PRILOŽIŤ:
- Kópiu daňového dokladu (faktúru).
- Reklamačný formulár, ktorý nájdete na alebo v spodnej časti tejto stránky, kde čo najpodrobnejšie popíšete závadu.
ČO EŠTE POTREBUJETE VEDIEŤ:
- Venujte vo formulári extra pozornosť políčku „IBAN“. V prípade nesprávneho vyplnenia vám v prípade potreby nebudeme schopní peniaze včas vrátiť.
- Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru.
- O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom alebo telefonicky a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol s vyrozumením.
- Odporúčame zásielku odoslať ako doporučeným balík s poistením, aby ste v prípade straty tovaru na ceste k nám mohli záležitosť reklamovať.
- Prosím, neposielajte nám tovar na dobierku, bude vám doručený späť.